Soalan Lazim (Kakitangan)
1. Bagaimanakah saya boleh membuat laporan mengenai kerosakan?
Anda boleh membuat aduan melalui Portal MyUPSI. Sila rujuk prosedur/manual pengguna.
2. Bagaimanakah cara untuk saya membuat permohonan tempahan untuk dewan, ruang dan peralatan?
Anda boleh membuat tempahan melalui Portal MyUPSI. Sila rujuk Tempat, Peralatan dan Hiasan untuk Acara/Acara Universiti Garis Panduan Permohonan Perkhidmatan Penyediaan.
3. Bagaimanakah cara untuk saya membuat permohonan untuk menggantung kain rentang/bunting?
Anda boleh memohon dengan mengisi borang permohonan untuk menggantung kain rentang/bunting. Borang boleh dimuat turun melalui laman web JPPHB (https://jpphb.upsi.edu.my) atau hadir ke pejabat:
Bahagian Pentadbiran, Kewangan dan Harta Benda
Aras 7, Bangunan E-Learning
Soalan Lazim (Pelawat)
1. Bagaimanakah cara untuk saya membuat permohonan sewaan booth, dewan, ruang, peralatan dan menggantung kain rentang/bunting di UPSI?
Permohonan boleh dibuat dengan menulis surat kepada:
PENGARAH
Jabatan Pengurusan Pembangunan dan Harta Benda
Universiti Pendidikan Sultan Idris
35900 Tanjong Malim
Perak Darul Ridzuan
Telefon : +605 450 5990
Faks : +605 458 2778
2. Apakah prosedur pembelian tender?
Sila rujuk Tatacara Penyertaan untuk Tender.
3. Bagaimanakah saya boleh mengetahui tentang tender terkini?
Anda boleh layari laman web ini https://bendahari.upsi.edu.my/ atau hadir ke pejabat kami di:
Bahagian Pentadbiran, Kewangan dan Harta Benda
Aras 7, Bangunan E-Learning