Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika dan mesra kepada pelanggan kami seperti berikut;

  1. Mengambil tindakan segera terhadap aduan-aduan kerosakan yang diterima daripada pelanggan dalam tempoh seperti berikut:Memastikan pemantauan kemudahan, peralatan dan perkhidmatan di dewan/bilik kuliah di bawah kawalan JPPHB dilakukan secara berkala sebulan sekali.
    1. Aduan-aduan kecemasan : 24 jam
    2. Aduan-aduan biasa : tiga (3) hari bekerja (pemeriksaan awalan)
  2. Memastikan pemantauan kemudahan, peralatan dan perkhidmatan di dewan/bilik kuliah di bawah kawalan JPPHB dilakukan secara berkala sebulan sekali.
  3. Memastikan kelulusan tempahan ruang dan peralatan bagi acara/majlis universiti dikeluarkan dalam tempoh dua (2) hari bekerja daripada tarikh permohonan lengkap diterima.
  4. Menyediakan Dokumen Kontrak yang lengkap dan sempurna dalam tempoh empat (4) bulan dari tarikh Surat Setuju Terima (L.A) atau salinan Pesanan Belian (P.O) dikeluarkan.
  5. Memastikan pengesahan dokumen pembayaran dibuat dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja selepas penerimaan tuntutan yang lengkap dan sempurna sebelum dihantar ke Jabatan Bendahari.